16 okt. 2011

Konvent på gymmet

Igår hade Body Joy ett stort träningskonvent med en massa sköna pass som vi aldrig har annars. Hela schemat läggs om och alla instruktörer ger alltid lite extra. Superkul!
Jag höll i ett CrossFit pass som var väldigt populärt. Effektiv träningstid var totalt 20 minuter men som dom svettades och jobbade.
Fick många fina kommentarer efteråt. Förhoppningsvis kommer det bli fler pass i framtiden.
CrossFit kan man få hur roligt som helst om man tänker till lite. Jag tror inte att det är inte så många som går på ett pass som enbart är svinjobbigt. Träning ska vara kul.
Jag hade med mig två personer från klassen som hjälp. Tack så mycket Moa och Mickan :)







2 kommentarer:

  1. En fråga: har du fått tillåtelse att lägga ut såna här bilder på folk som tränar och ligger i lustiga positioner på golvet? Skulle nog tycka att det var rätt obekvämt faktiskt...:P

    SvaraRadera
  2. Jag hehöver inte ha tillåtelse för att lägga upp bilderna. Bara dom inte kränker någon och det kan man inte säga att dom gör.
    Dom kör CXWORX och det är stentufft så dom ska vara nöjda :)

    SvaraRadera