7 jan. 2011

Saker som skitit sig!

Körkortet.. Tog ett foto i automaten på Coop. Skitbra. Jag blev till och med nöjd med underskriften hör och häpna.
Betalar in avgiften och väntar på det nya fina kortet men vad dimper ner i lådan?
Jag får tillbaka skiten pga. att kortet är för ljust. Skitautomaten körde med för mycket blixt. Smart!
Nu blir det till att hitta en ny någonstans. Det kostar 80 spänn för 4 små kort. Rån! Hoppas att nästa tar en bild man kan använda.

Operation 10 dagar.. Det gick åt pipsvängen det också. Jag körde stenhårt med mat och träning. Mådde toppen och ja orkade träna hårt och massor. Efter fem dagar ställde jag mig på vågen och jag har gått ner i både vikt och fett. Kanon! Jag körde på yttligare 5 dagar och ställde mig på vågen.
+2% fett & +1,5kg från utgångsläget. Det är känslan som gäller så jag var nöjd men jag förstår inte hur det kunde bli sådär.. Lite trist ändå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar