4 feb. 2011

Du har kallats till tester på Pliktverket

Skickat: 2011-02-04 09:45:03

Din ansökan till polisutbildningen Augusti 2011

Kallelse till centrala tester och intervjuer
för sökande till polisutbildningen Augusti 2011

Ort: Stockholm
Plats: Pliktverket, Hangövägen 25, Stockholm (Värtahamnen)
Tid: 2011-03-16 - 2011-03-17

Personal kommer att finnas i receptionen från kl. 07.30 för ID-kontroll och inskrivning.
Testerna pågår från klockan 08.30 till ca 18.30 dag 1 samt från klockan 08.00 till ca 11.00 dag 2.
Du har möjlighet att övernatta i Pliktverkets lokaler (flerbäddslogement med lakan och örngott samt tillgång till dusch).
Anmälan om logi görs i samband med bekräftelse (bil.1).
Betalning sker vid inskrivningen, gärna med jämna pengar (Pliktverket tar Ej kort).
Rikspolisstyrelsen bjuder på kaffe och smörgås dag 1, frukost (för övernattande) samt förmiddagskaffe dag 2.
Övriga måltider står du själv för. Det finns möjlighet att äta lunch och middag i Pliktverkets närområde.

OBS! Ring och konfirmera din bokning ca 1 vecka innan ditt testdatum på respektive Pliktverk:
Kristianstad 044-205312, Göteborg 031-699269, Stockholm 08-6229477.
Har Pliktverket inte fått din bokning är det inte säkert du kan övernatta där.
Om du skall övernatta måste du vara på plats senast klockan 22:00.

11 kommentarer:

  1. Vad säger vi nu!? GRATTIS!! Vad säger vi nu?! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!

    SvaraRadera
  2. vad roligt att se en till, jag ska oxå till pliktverket i mars!
    Vi ses säkert där

    SvaraRadera
  3. Stort Grattis!
    Loggade in två gånger varje dag förra veckan så när jag kollade på fredagen var jag grymt nervös. Var riktigt jobbigt att klicka på "1 nytt meddelande". Men vilken lättnad :)..
    Vi ses säkert!

    SvaraRadera
  4. Tjenare!
    Halkade in har på något märkligt vis. :)
    Intressant läsning. Jag ska själv till Pliktverket samma datum. Börjar bli lite nervös måste jag säga men man kan ju inte annat än vara sig själv!
    Ha det gött!
    Jenny

    SvaraRadera
  5. Tja Jenny!
    Jag är också väldigt nervös. Eller kanske inte riktigt än men jag vet att jag kommer darra som ett asplöv när det är dags.

    Kör du CT här i Stockholm?

    SvaraRadera
  6. Tjena! Lycka till! Gled in på sidan när jag satt och surfade lite om vad folk skriver om den nya 112-serien som jag och mina kollegor är fokuspersoner i! Kul att du ser den!

    Själv började jag plugga i Växjö i Augusti -07 och jobbat ute i två år nu. Du kommer inte att ångra dig om du lyckas! Underbart jobb.

    Ta hand om dig!

    SvaraRadera
  7. Tack så hemskt mycket!
    Ni gör ett grymt jobb ska du veta. Skulle va kul att veta vem du är :)

    Tvivlar inte en sekund på att jobbet är underbart. Baksidorna är många men på något sätt är det väl därför man vill bli polis?

    SvaraRadera
  8. Hehe. Du får gissa! Finns inte så många med i serien som endast har två år i tjänst!

    Fördelarna väger över, utan tvekan. världens bästa jobb. När får du beskedet?

    SvaraRadera
  9. Nu vet jag precis :).. Var tvungen att kikade genom några avsnitt..
    Jag får beskedet runt midsommar. 2½ månad! En evighet!

    SvaraRadera
  10. Jimmy, vad heter hon/han den " anonyma" ? :D eller du kanske inte behöver säga namnet, säg bara var hon/han jobbar om du vet det..(t.ex västerås,kristianstad).. men säg gärna namnet med ;), eller så kan du bara skriva vad personen börjar på för bokstav! :D
    eller det vet du nog för du skrev ju typ " nu vet jag, var tvungen att kolla igenom några avsnitt" :D

    skulle vara kul med svar! :)

    SvaraRadera
  11. Tjena!
    Jag har absolut ingen aning längre tyvärr. Det var så länge sen nu..
    Det var en tjej, det är jag säker på i alla fall.
    Hopps att det kommer fler avsnitt :)

    SvaraRadera