1 jan. 2011

Harres Test

14 kommentarer:

  1. Hur svårt var det?
    Jag funderar själv på att ansöka till PHS men hade inte ens hört talas om Harres test tidigare.

    SvaraRadera
  2. Det var inte alls svårt :).
    Jag var nervös innan men det var totalt onödigt.
    När jag gjorde det var det en person som visae hur det skulle göras.
    Sen fick alla testa en gång och så märkte man vad man hade problem med.
    Jag hoppade över högt men min röv kom inte ner tillräckligt långt så jag slog i ribban.
    Då visste jag det till nästa gång så det var inga problem.
    Tiden behöver man knappt tänka på. Det går så fort ändå.

    SvaraRadera
  3. Härligt att höra då det är Harres jag är mest orolig för. :)

    Lycka till med din väg in i polisyrket!

    SvaraRadera
  4. Vad är rektangeln precis efter starten för något?

    Lycka till på din väg!! Får man fråga hur många gånger du har sökt?

    SvaraRadera
  5. Jag har faktiskt ingen aning Maria. Har inte tänkt på den.
    Den kommer inte vara där när du kör den i alla fall :)

    Tack så hemskt mycket. Jag har sökt två gånger men jag har bara fått ett besked. Väntar nästa i november..

    SvaraRadera
  6. Tack så mycket för svaret! =)

    Okej, jobbig väntan? Jag lär följa din blogg nu i alla fall :)

    SvaraRadera
  7. Väntan är hemsk. Jag tror inte jag kommer in i vår faktiskt. Det var för mycket jag inte tyckte var bra när jag fick omdömmerna.
    Hoppas vid gud gör jag såklart :)

    Du är så välkommen att följa mig på min resa..

    SvaraRadera
  8. Jag har en fråga.. Springer man inte förbi mittplan från höger sida??

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Jo det gör man. Helt riktigt.. :)

    SvaraRadera
  10. Hej. Hur högt är ribban?

    SvaraRadera
  11. Hej!
    undrar om det finns några hotell eller något liknande nära hallen ifall man vill åka två dager innan testet och slappnar av innan :)

    MVH

    SvaraRadera
  12. Jag bodde på ett vandrarhem. Tror det var detta, http://www.svenskaturistforeningen.se/upptack/Omraden/Dalarna/Vandrarhem/STF-Vandrarhem-Falun/.

    Det är en bra idé att vara utvilad :)

    SvaraRadera
  13. eTack Jimmy för svaret :). En fråga till, hur långt är det om man vill åka buss, bil eller tåg från Falun C till Falun Lugnet, där testerna sker? MVH/

    SvaraRadera