5 jan. 2012

Bra dag

Idag har det varit en bra dag. Jag har kännt mig 100% frisk och det mesta har futit på väldigt bra.Jag och Malin i klassen har legat på bra hela året för att bli klara med hemsidan och foldern till sportlovet.
Vi ligger bra till men det är några dagars jobb kvar innan det är helt klart. En del kan vi inte lösa förrän skolan drar igång men jag kan göra har jag gjort. Känner mig rätt nöjd.
Sen har jag spikat två sponsorer också. En är Ingaröhallen och den andra är Wermdö Delikatesser som ska bidra med korvar till våra 24-timmarsläger.
Nu är det korvbröd som måste fixas. Tiden är knapp!

Jag ska strax åka iväg och jobba kvällen på gymmet, 19-22.

Ha det sweet!

3 kommentarer:

  1. När det är läsförståelsen på polistestet, vet du om det är att man ska läsa en text o svara på frågor då?
    Eller om det är en text och man ska sätta en passande rubrik bara?

    SvaraRadera
  2. Men de har väl tagit bort svenska testet? De litar på att du kan läsa om du har 0,9 högskoleprov eller 30 högskolepoäng. :-)

    SvaraRadera