6 jan. 2012

Tatuering

Har jag nämnt att jag tatuerat mig? :)

6 kommentarer:

  1. Nej, det har du inte!, förklara! :)
    Sa fel till dig, menar att 112 på liv och död börjar på måndag den 16 januari istället för det jag skrev! (:

    SvaraRadera
  2. Säkert någon tråkig stjärna på armbågen eller på bröstet.

    SvaraRadera
  3. Som den sista anonym sa har jag tatuerat in en tvåa på höger skuldra.
    Anledningen är att personen bakom mig ska veta vilken plats han ligger på..

    Det är det bästa jag gjort måste jag säga. Eller i alla fall en utav dom bästa sakerna jag gjort :).
    Mycket utav mitt driv handlar om att satsa på att vinna och den hjälper mig både att nå målet och att ibland tagga ner lite.
    Jag måste lära mig skilja på lek och allvar och den försöker hjälpa mig. Vetskapen om att den sitter där är guld värd. Alltid!

    SvaraRadera
  4. Att du gillar att ta den i tvåan eller?

    Det var den mest osympatiska tatuering jag hört talas om. Vad är det för fel att ligga två? Alla kan inte vara lika bra som dig Jimmy. Vad har du egentligen lyckats med undrar jag som inte känner dig. Vart i hela världen hjälper den tatueringen dig att tagga ner lite? Har du ett sånt dåligt självförtroende att du är tvungen att gadda in en kukförlängare? :-)

    SvaraRadera
  5. Det handlar om en känsla. Känslan man känner när man uppnår något.
    För mig betyder den väldigt mycket men vet man inte hur jag är får man se det som en kul grej. Man får se det som osympatiskt eller som drygt. Jag vet.. Väljer man att se det för vad det är så..
    Jag har lyckats med ganska mycket hittills faktiskt :). Jag väljer att glädja mig åt det lilla och bli glad för det jag uppnår.

    Jag vet att jag inte kan vinna allt och vara bäst. Något annat skulle bara vara naivt. När jag vet att jag kan uppnå något hjälper dem mig att tagga till som fan och kämpa som ett djur.
    Men den finns även där att påminna mig om just det att jag inte ska vara bäst på allt. Det är inte meningen :).

    Jag måste säga att jag har väldigt bra självförtroende. Är grymt trygg i mig själv. Känns riktigt bra :)

    SvaraRadera
  6. "Något annat skulle bara vara naivt. När jag vet att jag kan uppnå något hjälper dem mig att tagga till som fan och kämpa som ett djur."

    Fråga vilka är dem?


    "Men den finns även där att påminna mig om just det att jag inte ska vara bäst på allt. Det är inte meningen"

    Pratar du om 2:an nu? Du gör mig rädd...

    / Chris

    SvaraRadera