7 juli 2012

Trossen

Ligger i sängen och läser senaste numret av SSRS tidning Trossen.
Är glad att jag stödjer dem. Det gör ett grymt jobb. Vill börja jobba med dem någon gång i mitt liv.

Åkte på borelia för någon dag sen. Hade världens blaffa på bröstet och magen. Har klarat mig undan med huvudvärk så jag klagar inte. Känns bättre nu så jag hoppas jag kan köra combaten imorgon. Inte så bra om vikarien är sjuk :).

Funderar på PHS också. Visst borde jag skicka in en ansökan i höst. Har ingen aning om vad som händer nästa höst så varför inte chansa?

3 kommentarer:

  1. ÅÅåååååland9 juli 2012 kl. 23:23

    SÖK! Är PHS din dröm så ska du satsa Jimmy boy! Du vet att du kan, du vet att du platsar, ge dem chansen att äntligen inse det !

    SvaraRadera
  2. Du ska absolut söka till phs igen. :)
    I det personliga brevet man skriver, ska man typ skriva om sig själv då och vart man har jobbat och så tidigare,eller vad ska det personliga brevet innehålla? :)

    SvaraRadera