4 aug. 2012

Klassikern fullt ut!

Mina ben och rejält trötta efter den plågsamma löpturen igår och dagens uthållighetsträning.
Det känns riktigt bra. Mina knän känns stabila och med mina nya skor känns det väldigt bra med löpningen.
Jag måste bli mer disciplinerad när det gäller all träning till klassikern. Det är inte bara löpningen jag tränar till nu utan jag måste även lägga till träning för Vasaloppet. Jag har inte alls de musklerna som krävs för att klara ett Vasalopp. Måste skärpa mig nu!
Jag behöver lite nya löparkläder så jag klarar av att springa i sämre väder. Blir till att handla lite när lönen kommer :)

Jag såg en annons från Gainomax att man kan vinna en plats i Gainomax Sports Team (http://gainomax.com/sports-team).
Det skulle hjälpa mig mycket att få vara med i deras team. Jag blir alltid mer peppad och gör bättre ifrån mig när jag har ett gäng bakom mig. Jag behöver det för att komma ut regniga och trista dagar.
Ska jag klara av mitt högt satta mål behöver jag all hjälp jag kan få!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar