11 dec. 2010

En månad kvar..

Dagens datum: 11 december
Form: Hur bra som helst!

Om en månad är det dags för fystestet. Tiden går lite för fort faktiskt.
Har inte skött konditionsträningen som jag borde men jag tror inte det ska var några problem.
Eller jag vet att jag kommer klara av löptestet men jag kommer nog inte nå upp till mitt mål på 7 minuter.
Anledningen är som ni säkert kan lista ut combaten. Jag måste lägga ner massor med tid för att kunna vara en bra instruktör. Synd att annat ska behöva bli lidande men jag känner mig glad ändå :).
Det blir en hel del kondtionsträning när jag kör combat så den blir inte sämre men jag får ingen träning i löpteknik så jag lär mig aldrig hur mycket jag kan ge och när jag kan öka och så.
Jag får gå ut hårt och sen öka efter halva. Det är ju ändå bara två km.

Det jag är mest orolig för är Harres test. Måste verkligen ta tid och träna på gymmet. Är det något jag kommer faila på är det på de. Får försöka trycka in det i mitt tighta schema :).

Nu blir det hem till Hampus på kalas :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar