30 dec. 2010

Uppdatering 0!

Uppdateringen har varit usel. På grund av julen har jag tillbringat på tok för mycket tid i butiken.
All träning har blivit lidande. Det är åt helvete med tanke på att att fystestet är om minste än två veckor!
Jag har två prioriteringar just nu och det är att köra så mycket löpträning som möjligt och att träna på Harres test. Är det något jag kommer kugga på är det Harres. Och det får inte hända.
Måste nöta nöta nöta så att jag vet precis hur högt jag ska hoppa, vilket ben jag ska börja springa med och länge jag måste vara hukad innan jag reser mig efter att jag krypit under hindret.
Allt måste vara 100%. Hur fan ska jag hinna??

Jag var ute och sprang på lunchen idag.. Fredrik på jobbet brular alltid dra en runda på hans lunch så han beskrev vägen och så var det bara tuta och köra. Rundan var ca 5,8km och den sprang jag på 27 minuter.
Nöjd! Fredrik trodde på 43 minuter ;).. Ett par sånna rundor + några sprintar på 2km så ska det nog gå vägen.

Nyårsafton imorgon! Det betyder ledighet, firande hos syrran men framför allt Best Of Combat på gymmet!
Jag och Hampus har dragit ihop dom bästa låtarna så det kommer bli så grymt! Två överaskningar blir det också.
Jag önskar att jag kunde tränat mer på låtarna. Känner mig inte helt säker på dem men det kommer bli bra ändå. Jag har Hampe bredvid mig och ett gäng med galningar framför mig!
Vi kommer att ösa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar