16 dec. 2010

Jävla otur!!

Först! Vilket ös det var på releasen igår. Nervös var jag och det lyckades jag inte dölja helt men jag är mycket nöjd med min insats. Hampus var grym som vanligt! =).
Det var över 30 galna krigare där som sparkade och kickade hårt, hårdare, hårdast! Härlig känsla!

Och sen..
I söndags fick jag ett SMS från polisvolontärerna där som bad alla volontärer om hjälp efter det som hände i city i helgen. Så många som möjligt skulle infinna sig på Drottninggatan kl 11.00 på måndagen.
Det är sånna uppdrag jag väntat på. Volontära där det verkligen behövdes.
Det var trygghetsvandring tillsammans med ca 60 poliser som gällde.
Som vanligt jobbade jag. Fick samma SMS som gällde tisdag.. Och onsdag.. Jobbade!
Jag hoppades att ett SMS skulle komma som kallade till idag (torsdag) men ett sånt kom aldrig.
Min lediga dag. Jag var taggad som fan på att åka in och skapa trygghet.. Men nej!
Och för ett tag sedan kom ett SMS om att dom skulle köra vandringen hela helgen och troligtvis nästa vecka också. Jag jobbar varje dag fram till juldagen. Det känns skit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar