2 sep. 2010

BodyAge 18år!!!

Yes! Har glömt att skriva det men jag har haft en BodyAge inbokad ett tag nu och har tränat hårt inför de.
Har det gett resultat?? Svar JA!! =).. Din kropp är fortfarande 18 år och jag har ökat på allt bra och minskat på det dåliga. Känner mig riktigt nöjd.

Tycker alla borde testa att göra ett sånt test. Då vet man precis vad man ska träna mer på.
Ett BA-test och en PT-timme är nog en bra kombo. Det är bara att göra!
Lägger ut resultatet lite senare..

Fråga Lena om det där med combatutbildningen som är på lördag och hon trodde inte att det bara var för instruktörer utan har man en biljett får man gå på allt.
Är riktigt taggad!! Tre combatpass med release 45!! Så jävla hett!!

3 kommentarer:

  1. Jimmy du måste göra något åt din blogg, den ser så tråkig ut, bara vit lixom.

    antingen:
    1. få till en fin bakgrund (Jag vet att du kan).
    2. en ny lite mer flashig header
    3. Lite mer bilder i inläggen kanske?

    och sen undrar jag när ansökan ska vara inne och hur själva "ansöknings processen" ser ut? när får du besked? får alla gör fystester? osv osv.

    SvaraRadera
  2. Men vafan Amanda jag skulle ju fråga det där! Äh skit i dig jag frågar ändå! ;-)
    Hej Jimmy! Jag undrar om du kan skriva ett inlägg om hur själva ansökningsprocessen ser ut. Kommer första gallringen vara själva ansökningsbreven? Hur många försvinner där? Vad händer sen? (Antar att du har koll). Skriv gärna med typ när de olika sakerna sker, om det är nu snart eller i jul eller vår typ...
    Sen så kan jag bara hålla med Amanda gällande designen! Det här är ju en tränings/polis-blogg, och det syns verkligen inte på designen! Kom igen you can do it!

    SvaraRadera
  3. Ojoj. Vet att jag lovat de men jag har glömt bort de. Skiten ska göras om.
    Ett litet inlägg om processen kommer.. Fick lite info om de för ett tag sen.

    SvaraRadera