11 feb. 2011

Ska egentligen inte klaga

Gick upp 05.00 och käkade en urusel frukost. Två mackor och ett litet glas juice. Hade inte planerat att det skulle snöa hela jävla natten så det fanns ingen tid att fixa en anständig frulle. Hungrig och orkeslös efter bara en timme på jobbet. Inte det roligaste. Som tur är har den äntligen kommit. Kesos Mellanmål!!



Den med hasselnötter, blåbär och tranbär är underbar. Är totalkörd på den! Passar perfekt när man är hungrig.
 
Efter jobbet var det dags för ett besök på jojjen. På pliktverket är det ett test som går ut på att lyfta en stång från golvet upp till hakan så fort man kan. (ISOKAI)
Haken är den att ju fortare men drar ju tyngre blir stången så det gäller att ha rätt teknik och vara stark i så gott som alla muskler. Man jobbar med bålen, benen, bröstryggen, axlarna, bröstet och säkert ett par muskler till. Just nu tränar jag mest marklyft och axelträning. Vet inte riktigt hur jag ska öva in tekniken då vi inte har rätt maskin på gymmet men det löser sig nog.
 
När jag kom hem gjorde jag det som minst 1 miljon svenskar gjorde just då. Jag skottade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar