1 sep. 2011

Andra dagen på jojjen!

Ni vet det inte men jag har börjar arbeta på gymmet.. Andra dagen idag :).
Har gått med Hampus i två dagar jag känner mig hyfsat säker. Alltid jobbigt att börja på ett nytt ställe och lära sig en massa rutiner och funktioner. Har varit van med samma rutiner i fem år i butiken. Dom lär sitta där till jag dör känns det som.

Träning är en stor del av mitt liv och för att spara så mycket tid det bara går känns det jättebra att kunna jobba på samma ställe jag tränar på. Gymmet ligger halvvägs till skolan och jag åker förbi det varje dag. Kan inte bli bättre! Tack Helena för att du satsar :)

2 kommentarer:

  1. Kommer du ändå jobba på mataffären?
    kul, grattis till jobbet Jimpa!

    SvaraRadera
  2. Jag kommer jobba i butiken om jag kan när dom ringer :).
    Tack så mycket gumman!

    SvaraRadera