23 sep. 2011

Ansökan blev godkänd

Jag vet inte varför jag blir så orolig att min ansökan inte ska bli godkänd. Skickar in samma filer varje gång. Eller denna gång lade jag till en bilaga. Och sen ändrar jag bara lite i brevet.
Varför skulle den inte bli godkänd?
Såklart blev den det i alla fall så jag känns väldigt bra. Nu är det som vanligt när man söker till PHS, en lång väntan. Eller förhoppningsvis får jag ett glatt besked nu i slutet av året så jag slipper vänta till midsommar.

Matilda i klassen ska till pliktverket nästa vecka. Stort Lycka Till!!

2 kommentarer:

  1. Sorry jimmy du kommer aldrig komma in. På min skola är du en snackis. Du har redan röjt din identitet på tok för många gånger.

    SvaraRadera
  2. Hej Jimmy! Jag läser med din blogg hyfsat regelbundet=). Jag bara undrar hur du ser på dina chanser att komma in. Vilka betyg landade du på? Eller det kanske är hemligt=). I vilket fall hoppas jag att du når ditt du vill tillslut. Ha de!

    SvaraRadera