11 sep. 2011

Dubbelpass med uppladdning

Det blev en tuff dag idag. 11:50 var stora salen bokad i mitt namn. Combatträning stod som meddelandet. Tina var med och körde på hårt.
Vi hade bara 50 minuter på oss så vi koncenterade oss på våra låtar 6-10 och sen körde vi fyran och feman också eftersom tid fanns. Och oj vad allt satt. Första gången jag kör låtarna "på riktigt" så det känns skönt. Ungefär en vecka kvar till releasen i nynäs så nu gäller det att nöta timing och coaching.

Senare på dagen blev det dubbelpass pump & combat. Tog det lite lugnt på benlåtarna på pumpen eftersom jag ville kunna ge järnet på combaten. Gick riktigt bra faktiskt.
Nu efteråt är kroppen totaltömd på energi så jag har precos tryckt i mig en stor tallrik pasta med marinaramix. Fruktansvärt gott! 
Imorgon börjar dagen på fystest i skolan. King! Blir mycket energi till frukost och en bra uppvärmning.
Ser fram emot morgondagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar