3 dec. 2011

Kvartalet - BC 50 + Johan

Jag är en otålig person när det kommer till det mesta. Det är sällan jag vill vänta på något, som ett kvartal t.ex. Så fort låtlistan kommer ut är jag där och nöter. Det händer tyvärr rätt ofta att jag inte tycker om låtarna och blir lite besviken. Jag vet att låtversionerna ofta är fel och att allt blir bättre med en rörelse men ändå. Kan inte hjälpa det. Jag vet också att jag nästan alltid ändrar uppfattning när jag kör kvartalet :).
Denna release var det precis så. Så nu ska jag fan sluta att döma en release innan jag kört den!

Den nya sidekicken var inte så bökig som jag hade hört och låt nr. fem blir bara bättre och bättre för varje release. Mitt onda knä hindrade mig från att köra benmördaren (nr. 6) men den verkade bra. Tror en del kommer ha svårt för den då det är en gammal BodyJam-låt. Man vill inte göra en massa escivas och frontkick när man är van att dansa loss till låten. Men dom kommer vänja sig :).

Jag hade läst att stretchlåten inte skulle vara bra och det var den inte heller. Inte alls så skön som dom har varit dom senaste gångerna. Men man lär vara tvungen att lära sig tycka om den. I alla fall lite.

Träffade en superskön bloggläsare där också, Johan. Riktigt kul faktiskt. Tack för att du hälsade =).
Lycka till som fan med polissökandet och keep it real!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar