18 dec. 2011

Nu är det bestämt!

Det är mindre än en månad kvar till jag drar iväg med sambon till Thailand.
Jag har jullov nu så jag kan lägga all fokus på ren hårddträning för att komma i rätt form till stranden.
En månad på mig, ska gå =).
Egentligen känner jag inte att jag behöver lov. Trivs så otroligt bra i plugget och känner mig lugn där så lovet är onödigt, för min del. Men att kunna koncentrera mig på den träning som jag vill känns riktigt bra =).

När gymmets julschema är över står jag som instruktör på två pass i veckan. Känns riktigt grymt!
Hade chansen att få ett fast combatpass förra året men det sket sig pga. jobbet. Nu har jag inget som hindrar mig. Emelie som har combatpasset nu ska börja köra combat på ett annat gym så vi byter dag till torsdag och byter instruktör.. Till mig :).
Sen frågade Lena om jag ville vara instruktör på EasyLine. Se video.

Vill testa på allt så jag är inte blyg. Jag kör på! Har aldrig gått på ett EasyLine-pass men jag får väl börja nu. Det är ett Max-pass på 45 minuter så det kommer bli riktigt hårt. Ska bli kul att instruera på något annat sätt än på scen.
Tack för chansen Lena!! Kommer bli grymt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar