28 dec. 2011

Så rätt!!


11 kommentarer:

  1. vet du om det kommer mer avsnitt på " 112 poliser" ? :D

    SvaraRadera
  2. vill veta de nämligen, för de är så bra de programmet! :D

    SvaraRadera
  3. när det är dom dära fystesterna, vilket var jobbigast?
    varför behöver bara vissa simma och hämta den dära dockan då och inte alla? :)

    SvaraRadera
  4. När blir du färdig-utbildad polis?
    är det mycket prov/inlämmningar som det var när man gick i mellanstadiet/högstadiet? :D

    SvaraRadera
  5. var det jobbigt o springa 2 km?
    hur lång tid tog det för dig?
    hur länge hade du tränat på det innan, så du klarade dig på tiden?

    Svara på alla kommentarer helst! :D

    SvaraRadera
  6. Okej.. Nu ska vi se. Alla var i ett inlägg. Nu kör vi!

    Jag vet inte om det kommer nya avsnitt. Jag har sökt på nätet men inte hittar någon info så troligtvis inte, tyvärr.

    Det jobbigaste med fystesterna var nog löpningen. Det var den som var mest fysisk jobbig. Jag visste att jag skulle klara det så jag var inte nervös alls. Harres test var riktigt jobbig eftersom jag inte hade övat speciellt mycket. Jag litade på att jag hade det som krävdes och det gick bra. På ett sätt var det det jobbigste testet just pga. att jag inte visste om jag skulle klara det.
    Jag tror att simdelen har med resurser att göra. Alla "fysplatser" kanske inte har en bassäng i närheten och sen är det rätt tidskrävande.

    Jag pluggar inte till polis. Jag har sökt tre gånger och var fått två negativa besked. Nästa besked, förhoppningsvis positivt, kommer nog till midsommar.
    Vad jag har hört är det mycket plugg. Men det är det nog värt :).

    Ja, det var jobbigt att springa 2km. Det är en kort distans som man springer utan problem om man har grundkondition. Men just eftersom att den är så kort kan man springa väldigt fort och ta ut sig totalt. Visst, det spelar ingen roll om man klarar det precis på gränsen eller på 6 minuter men jag ville klara det snabbt så jag ångade på så när jag kom i mål var jag riktigt slut. Om jag minns rätt klarade jag det på 7,15. Hade målet på 7 =/.
    Vi sprang inomhus så luften var rätt kass så jag skyller på det ;).
    Jag hade löptränat en hel del men det för att jag tycker att det är kul.
    Några månader innan testet satsade jag på att bara springa 2km för att maxa tiden. Kanske 2 månader innan..

    SvaraRadera
  7. Vad händer om man inte klarar språkprovet t.ex?
    eller något annat test? :o

    kommer man inte in på polishögskolan då? :o

    Hoppas du kommer in nu iallafall på det 3:e försöket! :), lycka till! :D

    SvaraRadera
  8. Jo du kommer in om du inte klarar testerna....öhh

    SvaraRadera
  9. Klarar man inte något test åker man ut och får söka om igen.
    Klarar man svenskan behöver man aldrig göra om det igen.

    SvaraRadera
  10. Vad handlar svenskan om? äre läsförståelse bara?

    SvaraRadera
  11. Svenskan är läs och ordförståelse..

    SvaraRadera