1 juli 2010

Bestämt mig

Jag har bestämt mig för att satsa på att bli intruktör nu.

"UNLEASH YOUR INNER WARRIOR
BODYCOMBAT® är ett pass med massor av kraft och energi! Med tekniker från karate, taekwando, capoiera,
boxning och muy thai utmanar du din fantasimotståndare, samtidigt som du förbrukar massor av energi, blir
skickligare, starkare och får ett större självförtroende. Vem är du? Catwoman eller Bruce Lee?

En blivande BODYCOMBAT®-instruktör:

• har bra kondition och styrka,
• har erfarenhet av kampsport, boxning eller BODYCOMBAT®,
• gillar att släppa loss och utmana fysiska gränser,
• tycker om att röra sig till musik,
• inspirerar ofta personer i sin omgivning att utmana sig själv."

Jag tror att det kommer bli hur bra som helst. Förena nytta med nöje helt enkelt.
Precis skickat iväg ett mail till Lena på gymmet. Jag kör!

2 kommentarer:

  1. Får man betalt för att vara instruktör undrar Sara?

    SvaraRadera
  2. Jag antar det. Det är inget jag har kollat upp men jag kan tänka mig att man får betalt per pass.
    Men pengarna spelar ingen roll. Jag får träna och samtidigt lära ut. Toppen!

    SvaraRadera