14 juli 2010

Sönderstressad

Det har varit så extremt mycket på jobbet dom senaste veckorna.
Sex ordinarie personer är på semester och vädret kan inte vara mycket bättre.
Det betyder korta luncher, övertid och extrem stress. Det känns mest när jag kommer hem och försöker slappna av och varva ner. Det går inte! Kan inte släppa beställningarna. Glömde jag något. Vad tog jag för lite av? Det kan aldrig vara så att jag tog precis lagom utan i mitt huvud är det är alltid något jag tagit för lite av.
Det skapar en inre stress som gör mig utmattad. Känns inte bra någon stans.
Kämpar, kämpar kämpar men det känns aldrig bra.
Det jobbiga (men ändå väldigt bra) är att beställningarna brukar vara bra. Jag oroar mig i onödan.
Men vad ska jag göra för att fatta det? Ren idioti!

En massa klag! Usch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar