25 aug. 2010

Spinning m.m.

I måndags drog Emma med mig på 45 minuters spinning. Ååå gud va bra det gick!
Fick mjölksyra mot slutet så annars hängde jag med bra. Sist jag körde avbröt jag pga. knät men nu kände jag inte av det alls.
Jag har kört tung benträning också utan några som helst problem så nu ser det ljust ut. Jag är fortfarande lite sten i knät men det hoppas jag att min sjukgymnast kan hjälpa mig med.

På lördag nästa vecka är det dags för Super Saturday. Jag väntar fortfarande på min biljett som jag borde ha fått. Hoppas det kommer snart. Jag är inbokad men jag vill gärna komma in =).
Senare i oktober är det både combatutbildning och volontärutbildning. Mycket kul att se fram emot!

Jag håller fortfarande på och bråkar med mitt personliga brev. Det är ett rent helvete. Jag tror att jag är nöjd men jag är för feg för att spika det och skicka in. Det finns väl alltid något att lägga till eller ta bort?
Jag har 21 dagar på mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar