31 aug. 2010

Spinning och armhävningar

Benen slutkörda av någon anledning. Tänkte att jag skulle hoppa spinningen och slöa omkring i gymmet men så blev det inte.
Emma drog med mig in med Sabina. Pulsbandet på. Nu kör vi!
Det gick så in i helvete bra =).. Pulsbandet gör verkligen att man ger mer än vad man egentligen klarar av. Precis vad jag behöver.
Låg länge på 170 i puls vilket var riktigt jobbigt. När det bara var några minuter kvar tänkte jag att jag skulle upp i 180.. Det slutade på 190 och sen kom mjölksyran. Det var bara att bryta men gud va nöjd jag kände mig.
Var glad att jag gick. Tack Emma.. Och tack Sabina för ett grymt pass!

För ett tag sedan skrev jag att jag hade gått med i ett program för att klara 100 armhävningar.
Det projektet är nu nerlagt. Jag höll på i ca. tre veckor men den började jag köra mycket bröst i gymmet så armhävningarna va omöjliga att göra. Nu sastar jag på att ta 70kg i bänkpress. Måste upp 20kg till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar