31 okt. 2011

Handbollskul på höstlovet

Denn vecka har Värmdö och säkert större delen av Sverige höstlov. Inte vi på Lillsved.
Barnen och ungdomarna här på Värmdö måste aktiveras och det är vårt jobb. Jag ska tillsammans med sju andra i klassen hålla en liten enkel handbollsskola för barn födda 99-03.
Måndag till torsdag mellan 9-16 kommer vi befinna oss vid Ekvallen i Gustavsberg.


Jag är den som är ansvarig för att allt fungerar under denna vecka så just nu är jag ganska nervös. Det vi lärt oss hittills under utbildningen sätts på prov.
Väntar på nycklar till hallen just nu. Snart drar vi igång!

3 kommentarer:

  1. Åh vad jag skäms över Gustavsberg när jag ser den här bilden, så sunkigt det ser ut! Haha!

    SvaraRadera
  2. Fan vad skoj att du ska bli vaktmästare!

    En riktig utmaning!

    / :-)

    SvaraRadera
  3. Jag vet Sara.. Tvekade länge innan jag la ut bilden. Ser riktigt hemskt ut!

    SvaraRadera