2 okt. 2011

Styrkor!

Jag skulle lägga ner en klocka i lådan vid sängen precis nyss och såg en lapp som låg där som jag kände igen på något sätt.
Överskriften var Styrkor!

Jag skrev för ett år sedan när jag gick combatutbildningen att alla deltagare skulle sätta en lapp på ryggen som dom andra skulle fylla med personens styrkor. Den lappen hittade jag nu!
Har varit lite smånere den här veckan pga. problemet med fötterna. När man läste lappen och fick tillbaka minnerna från utbildningen spred sig en grym känsla i kroppen. Jag är fan på topp även med ömmade fötter!
Jag är grym!

6 kommentarer:

  1. " jag är grym! "

    ??? Okeeey ???

    SvaraRadera
  2. Du ÄR grym, och din blogg är vardagslyx!
    Märkt att du har en "anonym" efter dig här i dib blogg - och jag hoppas att du inte tar åt dig alls vad h*n skriver! Keep up the good work, och sluta aldrig tro på dig själv! Endast man själv och sina tankar begränsar!

    SvaraRadera
  3. Nä nu börjar jag bli ARG!

    Vem är du som läser ALLA Jimmys blogginlägg och sen har mage att klaga på hur han lever? Helt seriöst? SLUTA FUCKING LÄSA om du inte hittar det du söker i hans blogg. Har du ingen vettigare för dig än att helt oprovocerat internetmobba Jimmy? Anonymt dessutom! FEGT!

    Det är poliser som DU som skrämmer mig. Det är sådana som DU som gör att jag har fördomar gentemot hela polisstaben. Skeva människor med SKEV världsbild. Vuxna människa. Sluta sätta dig på andra. Var en förebild istället!

    Jimmy kommer att bli en grym polis. Han har hjärtat på rätt ställe, mycket vilja och är glad och go. Skulle inte göra illa någon som inte förtjänar det.


    SKÄMS!

    Emelie

    SvaraRadera
  4. Vänner! Både dom jag känner och inte känner. Älskar er!

    SvaraRadera
  5. Ha ha ha okeeey ???

    Trampade visst på en öm tå?

    Om Jimmy nu blir polis ska ni tjejer då stå och backa upp honom då också eller?

    Jimmy kämpa på så ska du se att det går bra ;-)

    Kontoret tackar för att ni gjorde vår dag!

    Ps. om du ska bli polis i sthlm krävs det med av dig en endast grym...

    SvaraRadera
  6. Emelie: det är polisen som har fördomar mot hela jävla samhället. !!!!
    Och JA polisen har en skev jävla värlsbild !!!
    Och det kommer även Jimmy ha efter två månader som polis.

    Väljer man att lägga ut sitt liv på sociala medier så kan man inte komma och anklaga någon för mobbning när han bara skrev " jag är grym". Det är ju vissa andra som verkar ha en skev världsbild!

    Shit !!!! vad sånt här kan irritera mig.

    Mvh

    Sebbe

    SvaraRadera