12 nov. 2011

Härligt lov.. Eller?

Det blev inte mycket till härligt lov inte.
Sjuk från lördag till lördag. Minst! Kände mig risig i morse men nu känns det bättre. Bara huvudvärken kan gå över är jag en fullt fungerande människa igen.
Det har inte blivit varken grönt kort i klättring eller något guldboj den här veckan.
Klättringen känner jag mig lite osäker på så jag ska köra lite i skolan en gång innan jag drar till klätterverket. Vill inte misslyckas när man väl åker dit.
Det lutar åt att klassen stannar kvar efter simlektionen på måndag och fixar guldbojen.
Det löser sig rätt bra ändå. Som alltid.



Vad tror ni om det där? Löjligt eller något att satsa på?

1 kommentar:

  1. Ja vetifan om det är någon direkt top grej. Dem förlorar ju mycket om dem ska jaga någon tror knappast någon springer i den hastigheten.. dem kommer ju få hoppa av o springa efter 8/10 ggr skulle jag kunna gissa på.. Men, men man vet aldrig.. / linda

    SvaraRadera