7 nov. 2011

Höstlov + Grym låt

Vecka 45 och höstlov. En vecka senare än alla andra. Jag hade hoppats på mycket jobb men så blev det inte. Vet inte riktigt vad jag ska fylla veckan med.
Det jag måste göra är tre saker. Åka till klätterverkstan i Sickla och ta grönt kort i klättring, ta Guldbojen och fixa ett nytt pass.
Guldbojen behövs för att vi ska kunna bli simlärare. Ska bli riktigt kul.

Hade hade tänkt satsa på mig själv denna vecka koncentrera mig på bra träning. Emma jobbar som vanligt så tid finns det gott om. Det jävliga är att jag är sjuk. Halsont och huvudvärk, precis som så många andra just nu.
Skämtade om det förra veckan att jag skulle bli sjuk när man hade tillbringat en vecka med barn och varit så upp i varv hela tiden. Jobbigt att det blev så nu =/.
Träningen lägger jag åt sidan och lägger all fokus på att bli frisk. Satsar på att vara tillbaka till combaten på onsdag kväll.

Ta och lyssna på den där låten. Det är benlåten på pumpen som är just nu. Har bara kört den två gånger men den har verkligen fastnat. Skulle kunna vara en värsta benlåten jag varit med om.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar