24 nov. 2011

Utvecklingssamtal

Nu efter höstlovet har vi börjat med utvecklingssamtal. Det var många år sen man satt ensam med klassföreståndaren och prata om mig själv och min utveckling.
Senast var i grundskolan men då var det mest skolan man pratade om. Hur man låg till i vissa ämnen och vad andra lärare tyckte om mig.
Nu låg snackat helt på mig och det jag hade att säga. Vi pratade bl.a. om mål, ansvar, engagemang, klassen, utmaningar & bra & dåliga sidor.
Jag var lite nervös att mina lärare inte skulle ha samma bild av mig som jag vill att dom ska ha.
Jag behövde inte vara nervös alls. Allt gick tokbra och jag gick därifrån med ett leende på läpparna och en bra känsla i kroppen.
Och juste.. Var väldigt orolig att jag skulle missa spinningsutbildningen när jag åker till Thailand och det skulle jag gjort också.
Men tack vare min combatutbildning behöver jag inte gå instruerardelen utan bara teknikdelen och då fungerar det finfint. Går den och sen sätter jag ihop ett pass och gör provet när jag kommer tillbaka.
Känns hur bra som helst!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar