14 dec. 2009

Inte med glädje / Med glädje

Hämtade ut min medicin i lördags. Ca. 600 spänn blev jag när jag drog mitt kort på Apoteket.
Oftast är det inga problem eftersom att jag vet att det jag får troligtvis är något som kommer få mig att må bättre. En investering.
När jag kom hem och utforskade mina inköp märkte jag att det endast var 6st Zomig Nasal. Sex doser!
Det betyder att en dos. En nässpruta. Kostar 88kr.
Det känns inte helt okej. Men vad ska man göra egentligen? Jag har tagit den en gång och det verkade som att den fungerade. :)..

Jag har börjat träna en del nu också. Kör på mycket lätta vikter och oändligt många repetitioner.
Träningsverken är massiv men det är skönt. Har verkligen saknat smärtan i musklerna.
Vet inte riktigt när jag kan dra igång träningen "på riktigt" men jag räknar med nyår.

Som ni vet har jag haft en jävla craving efter Nokia N900.. Luren i ett tidigare inlägg. (Som Amanda tyckte va ful!).
Nu har man köpt den. Eller rättare sagt. Emma har köpt den till mig! =)..
Bra julklapp!! Tack Tack älskling ♥

1 kommentar: