22 dec. 2009

Lägesrapport

Vakna?? Okej. Ska försöka =)..

Snart är det dags för mig att ta tag i träningen på riktigt.. 1 januari! Det blir ingen nyårslöfte utan det är något jag måste göra. Alla måste hjälpa mig. Jag får aldrig säcka ihop!

Huvudvärken är ungefär som den varit den senaste veckan. Den ligger där och trycker.
Det var ett tag sen jag hade kraftig huvudvärk regelbundet och det är riktigt skönt.

Är väldigt sugen på att cykla faktiskt. Ska nog köpa en cykel till våren och cykla till jobbet varje dag..
Synd att det är så långt kvar!

Imorgon blir det blodgivning. Dom behöver mycket blod nu under julen så det är lika bra att ställa upp.

1 kommentar:

  1. Kul att du vaknade.
    Cylking låter per fekt, för hela kroppen. Farfars choklad är fixad.
    Hörs imorgon.
    Krama alla Mamma

    SvaraRadera