10 juni 2010

Gick finfint!

Som jag trodde var det inga problem att simma. Mina simmuskler var inte så starka som jag trodde så jag blev trött efter 50 meter och då var det "bara" 100 meter kvar. Sista 25 va rätt jobbiga.
Ryggsimmet var inga problem. Bara  paddla som satan med benen och det var inga problem.
Sista momentet. Dyka 1,5m från ytan, hämta docka och sen bogsera den 10 meter.
Först var jag tvungn att dränka dockan och det kändes inte bra. Den försökte hålla sig på ytan men jag tryckte ner den igen till alla luft försvann och den långsamt drogs ner mot botten.
Det var känslosamt. Kändes inte helt okej. Men jag var tvungen. Jag skulle ju ändå rädda den :).
Det blev dykning på 1,8 meter och bogsera 13. Inga som helst problem.

Så nu har jag en sak mindre.. Nu när nästa grej det där jävla personliga brevet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar