3 juni 2010

Vad läkaren sa..

Det gick bra hos läkaren. Jag behövde inte ta av mig mina shorts =).
Hon klämde och kände en del och beslutade sig för att skicka mig på magnetröntgen.
Det gjorde aldrig min förra läkare så jag är glad.
Sist fick jag fixa det själv och det tog väldigt lång tid. Nu hoppas jag att det går fortare.

14.50 ska jag till skolan för sista gången. Betygsamtal och någon form av utvärdering.
Får jag något annat än MVG blir jag besviken. Jag hänger med mycket på lektionerna. Har varit på alla(!). Undrar om det är någon mer än jag som varit på alla.. Jag vet att det är valfritt men ändå :). Klapp på axeln Jimmy!
Jag fick MVG på provet med ett fel och så fick jag MVG på uppsatsen jag skrev.
Så ett VG finns inte!

Efter skolan blir det gymmet igen. Troligtvis BodyPump minus utfallen. Det klarar inte knät av.
Efter det kanske det blir en timme i gymmet. Beroende på om Emma följer med på pumpen eller om hon väljer och spinna i 75(!!) minuter.

Skriver om träningen och betyget senare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar