15 juni 2010

Senaste dagarna

Trött. Seg. Otaggad.

Dom senaste dagarna har min kropp inte varit på topp. Inte alls. Det finns inte mycket jag orkar med.
Märkte det på jobbet när jag skulle lyfta drickabackar. Brukar kunna dra iväg fyra åt gången utan problem men nu är det jobbigt att lyfta en!
Trappan upp till personalrummet är en utmaning. Och jag som brukar skratta åt väktarna som blir andfådda när dom går upp. Inte lika roligt nu.

Jag vet inte riktigt vad det beror på. Kan det vara smärtan i knät som tar all kraft?
Jag sover inte sämre än vanligt och jag äter precis som innan. Fattar inte. Och det är riktigt jobbigt.

Jag tänkte att jag skulle iväg och träna imorgon men jag är lite tveksam nu. Kanske borde ta en långvila fram till releasen på söndag? Tråkigt men välbehövligt.
Får se hur jag känner imorgon efter en lång natts sömn. Förhoppningsvis känns de hur bra som helst.
Då jävlar blir det träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar