13 juni 2010

Kroppen förändras

Ni vet det redan men bodycombat är det bästa jag vet. Den bästa träningsform jag någonsin testat.
Den har allt jag söker. Och som många söker. Men förbränner en massa kalorier och formar musklerna på ett mycket bra sätt.
Sen jag började med combat har kroppen fått sig ett rejält lyft. Det har tagit någon månad och jag har inte tänkt det under tiden men på combaten idag såg jag hur mycket som har hänt.

I början klarade jag inte av ett pass utan att ha en energidryck med mig in. Jag drog i mig en sån och en liter vatten och då nallade jag ändå på Emmas flaska också.
Nu skulle det räcka med en halv flaska vatten. Jag har blivit mycket mer uthållig.
Musklerna på armarna och bröstryggen är väl det som har förändrats mest. Helt galet!
Man blir så otroligt taggad när man tänker på det. Man vill köra mer mer mer. Aldrig sluta!

Nästa söndag är det dags för releas nr 44 på combaten. Dom har riktat in sig mycket mer på kondition och coremusklerna. Hur bra som helst!
Vill inte vänta en vecka. Vill köra igång direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar