8 juni 2010

Myndighetssamtalet

Jag har länge undrat hur lång tid det skulle ta för polisen att höra av dig till mig angående myndighetssamtalet för polisvolontärandet.
Jag fick för mig att dom hade tappat bort min lapp så jag mailade dem och frågade de som har koll på sånt och nix. Dom hade inte tappat bort lappen (hur dom nu kan veta det). Dom har fullt upp med bröloppet fick jag som svar.
Hon skrev också att dom inte har någon utbildning fören första helgen i september. Så dom behöver inte skynda sig direkt.

Idag ringde en polis från den lilla polisstationen i Gustavsberg och ville boka in det där samtalet.
Otroligt trevlig man. Fick komma vilken eftermiddag jag ville nästa vecka så jag valde min lediga torsdag.
Det ska bli väldigt intressant. Det finns väl ingen anledning att inte låta mig bli polisvolntär?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar