12 juni 2010

Knäinfo

Emma drog med mig på ett boxpass igår. Älskar det! Riktigt härligt att mata på slag och sparkar till man inte orkar mer. Och så skriker Emma och skrämmer upp en så man pallar tio till. Sen död!
Träningsvärken är aktiv i både över och underkropp och det känns hur bra som helst.
Knät tog dock en hel del stryk. Det är så roligt så man tänker inte på att inte spraka så hårt med höger ben eller göra så djupa knäböj.
Det får man lida för nu. Knät för förbaskat ont!
Jag väntar fortfarande på röntgenkallelsen. Vill veta om det är något galet eller om det är som det var förut. Nada!
Den 15e har jag en tid hos läkaren som skulle ge mig kortisonsprutan. Vet inte om jag ska satsa på det eller om jag ska avvakta.

Ikväll blir det nattvandring igen. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar