19 juni 2010

Kroppsuppdatering

Nu var det länge sen jag tränade. Måste varit en vecka sen. Förra combatpasset. Söndags.
Kände efter det att kroppen behövde vila och jag har verkligen försökt att inte göra så mycket med kroppen. Inte anstränga mig mer än nödvändigt. Det är svårt med det jobbet jag har. Men jag känner nu 6 dagar senare att kroppen känns fräsch. Det känns bra nu.
Knät är väl det som inte känns bra. Varken bättre eller sämre än för fem dagar sen.
Men det är skit samma. Bara kroppen och huvudet hänger med så kan jag träna :).

Sitter och nöter in combatrelease 44 nu. Blir riktigt peppad. Blir lite bitter över att jag inte kommer klara av några av dom heta sakerna pga knät. Men vad ska jag göra? Bara le och göra sitt bästa.
Snart är knät bra och då är det stenhårt som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar