23 nov. 2010

Äntligen vila!

Jag har i ca två veckors veckor tid känt att kroppen varit lite ur form. Småskador och förslitningar lite överallt. Nu får jag äntligen vila :).
Linda kan inte köra combaten imorgon så hon frågade mig och när jag får tillfälle att hålla en klass skiter jag i hur jag känner. Klart jag kör! Smärtan efteråt är tokjobbig men det är det värt. Så har jag tänkt.
Men inte nu..

Nu när combatutbildningen är klar kan jag lägga den åt sidan och fokusera på fystesterna. Jag har varit tvungen att prioritera bort konditions och styrketräningen för att känna mig säker på combaten.
Kanske dumt men det behövdes.
Nu ligger all fokus på att klara fysen och då har jag inte tid att vara skadad. Mina höfter gör ont och jag har inflammerade benhinnor. Det är svårt att träna kondition då.

Det hela slutade med att jag frågade Emelie om hon kunde köra passet och grym som hon är gör hon det!
Det blir en totalvila imorgon och på tosdag. Någon promenad ska jag nog kunna klämma in. Har otroligt svårt att inte röra mig.

Nu väntar duschen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar