14 nov. 2010

Nu är det vila...

Filmningen i fredags gick bra. Bättre än förväntat om ni frågar mig =).
Jag missade lite och sa lite fel men jag hade en härlig och positiv känsla efter passet och dom sju deltagarna som var där blev tränade och dom gick därifrån nöjda. Jag hoppas verkligen på godkänd men jag skulle bli väldigt nöjd om det blir så att jag måste hålla några pass för Lena innan hon godkänner mig (Avvaktande)
Jag kan få tre olika betyg.

Godkänd:
Ditt internationella licensdiplom skickas till dig.

Avvaktande:
Du får fortsätta instruera tillsvidare men behöver rätta till något moment. I din utvärdering kan du läsa vad du behöver göra för att bli godkänd.

Underkänd:
Du få fortsätta instruera tillsvidare och får ett nytt datum när din nya video ska vara oss tillhanda. Du får feedback från utvärderaren vad det är du behöver förbättra.

_________________________________

Nu har jag tränat combat på något sätt varje dag i flera veckor. Jag har så fruktansvärt ont i mina höfter efter alla sparkar, i mina axlar efter slagen och i fötterna efter alla hopp.
Jag märkte på passet idag att min teknik var rent åt helvete. Jag har bett Emma att se till så att jag inte går på combaten på onsdag. Jag måste vila från combaten ett tag. Tråkigt men det behövs.

Nu ska jag pressa i mig en chokladkaka framför Parlamentet innan det är dags för Beck :)

1 kommentar:

  1. Grattis till Fysen btw.
    Hur är det att gå polishögskolan?
    Har du alltid velat bli polis??=) jag ska söka till polishögskolan sen..men är det verkligen 20 års gräns att söka in?

    Lycka till

    SvaraRadera