1 nov. 2010

Nöjd

Klockan började närma mig 17.00 och stod på scenen och uppmatade folk att stretcha lite innan vi drog igång.
Klockan tickade jag och vågade inte dra igång. Ville att klockan skulle stanna på 16.59. Jag var riktigt nervös!
Klockan slog prick och det var dags. Var ingen idé att tveka så jag sa "Nu drar vi igång" eller något liknande. Efter det fanns det ingen återvändo. Hade en timmes combat framför mig.

Jag klarade av att köra hela passet med lite småfel men jag är nöjd. Bad att få mycket feedback efter passet men tråkigt nog var det många som gick utan att säga ett ord.
Fick en del "tummen upp" under cool down-låten och det kändes väldigt bra. Sen kom en del veteraner fram och berömde mig och gav feedback. Så nu vet jag vad jag måste jobba på till nästa pass. Känns bra!

Har lite svårt att fatta att jag körde ett helt pass första gången jag körde framför en klass! Måste vila en dag för att smälta det =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar