4 nov. 2010

Combatträning + Hockey

Kl. 11 står stora salen ledig på gymmet. Många torsdagar i rad nu har jag haft tur att ingen annan har valt att träna i salen. Vem som helst kan gå in där när det inte är några pass och köra lite egen träning.
Hoppas verkligen att jag har samma tur idag för nu behöver jag verkligen träna.
På fredagn nästa vecka planerar jag att filma ett helt pass och skicka in för att få min licens och det är mycket som måste sitta till dess. Sparkarna måste bli snyggare, katorna lugnare, timingen mer exakt och coachingen måste vara säkrare. På söndag teamar jag med Hampus och på onsdag nästa vecka teamar jag med Lena. När man teamar tar man några låtar var.
Sen har jag förhoppningsvis idag och nästa torsdag på mig att träna på egen hand. Sen måste jag vara helt 100% redo! Annars är det ingen idé att filma.

Min eftermiddag ser ut såhär:
Ishockey Djurgården-AIK i Globen


Kategori:
Idrottsevenemang

Distrikt:
Operativa avdelningen

Uppdragsbeskrivning:
Information till publik inför matchen (som börjar kl 19).
Under matchen trygghetsvandring inne och utanför arenan.
Viktigt att vara beredd på mycket folk och högljutt.
Fika bjuds.

OBS! Bra att ha varma kläder då uppdraget delvis är utanför Globen.

Ska bli riktigt kul att jobba som polisvolontär för första gången. Ser mycket fram emot det.
Vi kommer att jobba i fyra grupper med fyra personer i varje. Hoppas det blir givande.

Avslutar med en låt Hampus brukar dra igång före combaten. Man kommer verklgen i rätt stämming..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar