3 mars 2011

Combat på Sats Hötorget

Imorgon ska jag testa något nytt. Jag har länge velat köra combat på olika gym för att få lite inspiration och se hur andra instruktörer jobbar. Jag kikade på lite gym runt omkring där jag bor men det visade sig att BodyJoy är det enda gymmet som har combat. Av dom jag kikade på (WorldClass Värmdö, Gustavsbergsbadet, Sats i Nacka Strand och sen kollade jag på Eriksdalsbadet).
Men på Sats vid Hötorgen hade dom combat på en perfekt tid. 18.30 på torsdagar. Underbart!
Jag var reserv 41(!!) men hon jag pratade med trodde inte att det var några problem. Skulle ringa tid imorgon eftermiddag och kolla. Hoppas jag får plats. Skulle va grymt!
Jag är dock tveksam till om det kommer vara bättre än på jojjen ;).



Jag ska dit på söndag också kom jag på. Då är det kvartalsutbildning i BodyCombat 47.
När jag lyssnade på låtarna blev jag inte glad direkt. Tyckte inte att det var någon höjdare men jag har hört av dem som var på kvartalet med Fredrik i söndags och dom sa inget annat än bra saker så just nu har jag höga förväntningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar