6 mars 2011

Första gången

Jag saknade en WOW-känsla efter passet i torsdags.. Det betyder i och för sig inte så mycket. Jag kommer nog älska denna release lika mycket som den som är nu.
Tyvärr tar det nog några gånger innan musik och korreografi sätter sig och man kan sluta koncentrera sig och bara göra. När man känner musiken i kroppen och jobbar tillsammans med den. Det är kärlek! :).
Efter senaste pumpreleasen kände jag mig besviken. Grymt besviken. Tyckte den va riktigt dålig. Dåliga låtar och allmänt rörig. Efter fyra gånger älskade jag den. Den grym och jag vill inte byta!

Efter kvartalsutbildningen idag tror jag att jag kommer tycka annorlunda. Älskar att köra för LM-instruktörer så det kommer bli bra.. Riktigt bra!

1 kommentar:

  1. Blogga mera :P :D Hahah läser denna blogg flera gånger om dan , vill ha mer inlägg :P :D / Linn

    SvaraRadera