3 mars 2011

Release på Sats Hötorget.. BodyCombat 47!

Jag fick plats på passet. Dom var riktigt trevliga där borta faktiskt. Fick fylla i ett gästkort så att dom kan kontakta mig och försöka få mig att träna hos dem.. Kommer aldrig hända =).. Finns inget kan få mig att lämna jojjen..

Om passet.. Jag hade räknat med att åka dit och köra det gamla passet. Köra stenhårt utan att behöva tänka. Passet sitter i ryggmärgen så att säga :)..
Men icke.. Två till synes grymma instruktörer stiger upp på den enormt höga scenen och säger att vi ska köra den helt nya fyrtiosjuan! Vilket leende! Satan va roligt. Blev riktigt överaskad!

Salen är väldigt stor med en del pelare som jag inte tycker om men om man inte ställer sig bakom en är det inga problem. Det var mycket folk och stämningen var på topp!
Instruktörerna var riktigt bra och roliga. Berömde dem efter klassen :)..

Skriver lite om vad jag tyckte om passet imorgon..

1 kommentar:

  1. Det framgick ganska tydligt vad du tyckte om passet. (så hoppa recensionen)

    SvaraRadera