27 juni 2011

Efter natten

Har jag fortfarande huvudvärk imorgon när jag vaknar skjuter jag mig själv.. Just nu känns allt väldigt bra. Känner av skiten om jag ruskar om huvudet snabbt så jag försöker undvika det.

Carlotta grejade en hel del i nacken men jag har fortfarande en del spännbögsmuskler som spelar coola och tror att dom är något.
Jag ska ligga på spikmattan varje kväll för att få blodet att flöda bättre och bättre genom musklerna.
Skulle det mot förmodan inte gå över tycker hon att vi ska testa bindvävsmassage. Det kostar så jävligt så jag vet inte om jag ska chansa på det eller gå till läkaren. Får se om några dagar.

Dags att fortsätta kolla på Johan Falk. Ha det bra gott folk!

2 kommentarer:

  1. Om du har haft huvudvärk en längre tid...varför går du inte till läkaren??? Är du korkad eller, det kan vara allvarliga saker.

    SvaraRadera
  2. För något år sedan hade jag huvudvärk i ca 6 månader utan att någon läkare kunde säga annat än att dom trodde att det var migrän. Dom gjorde alla tester du kan tänka dig. Visade nada.
    Huvudvärken kom efter att jag sprang paradisloppet och tränade både combat och/eller pump flera timmar 4-5 dagar i veckan.
    Både massören och kiropraktorn tror att det har med spända muskler i nacke/rygg att göra.
    När jag inte längre tror att det är det som är felet går jag till läkaren..

    SvaraRadera