22 juni 2011

Påfrestande

Nu är jag riktigt trött på min huvudvärk. Allt blir lidande! Emma, jobbet och framförallt träningen (förlåt gumman). Jag har inte styrketränat en enda gång på snart tre veckor. Känner att kroppen inte mår bra av det. Det kommer bli riktigt tungt att få igång kroppen igen. När det nu blir.

Massagen hos Carlotta på Body Joy osm jag var på igår var hur bra som helst. Hade ställt in mig på smärta och jag skulle ljuga om jag sa att den inte fanns där, big time. Jävlar var ont det gjorde!
Hade en kraftig huvudvärk när jag kom dit så varje gång hon tryckte lite hårdare kändes det som att jag ville kräkas. All smärta i bröstryggen är börja men det som sitter i nacken är kvar, därav huvudvärken.
Hon märkte på en gång när jag la mig ner att min höft att felvriden och det hänger ihop med nacken på något häftigt sätt så jag ska till Nichlas idag kl. 11 och knäcka tillbka höften dit den hör hemma.
Har jag riktigt tur kan nacken bli bättre av det, annars måste jag tillbaka till Carlotta igen.

Kom på nu att jag ska till Solna och köra combat imorgon. Ska bli riktigt roligt men jag är lite orolig över huvudvärken. Den måste ha lättat i alla fall lite. Annars blir det riktigt svettigt.

Nu är det dags för frukost. Två härliga mackor med ost och kalkon, en tallrik vaniljyoghurt med härliga fullkornsflingor och tre ägg.

2 kommentarer:

  1. Du är så söt Jimmy ;) Tänker på sista meningen i detta inlägg...när du beskriver din frukost som härlig! Det är härligt tycker jag!

    SvaraRadera
  2. Såg nu att du äter TRE ägg till frukost! Herre min gud! Era matkostnader måste vara enorma!

    SvaraRadera