26 juni 2011

Måndag kl. 14

Jag fick en tid hos Carlotta imorgon kl. 14. Jag känner på mig att det är det sista nu.
Sen är allt som vanligt igen.
Combaten gick hur bra om som helst. Förstår det inte riktigt. Innan passet när jag står och värmer upp känner jag hur huvudet bultar och jag känner mig inte direkt taggad att gå in och köra.
Men efter de första låtarna är huvudvärken som bortblåst. Kroppen känns stark och huvudet hänger med som aldrig förr. Sen när passet är klar och jag står i duschen kommer skiten tillbaka. Nackmusklerna ömmar och det stramar rätt ordentligt. Huvudvärken blir som tur är inte värre :).

På torsdag väntar nästa pass i Solna och denna gång får jag bara med mig Denise men jag hoppas att det kommer fler än tre solnabor denna gång :)

Sen är det jag som kommer hålla i combaten på BodyJoy fyra söndagar framöver. Äntligen kanske man får in en rutin =).
I höst kommer jag förhoppningsvis kunna köra mer än vad jag har gjort tidigare. Kanske till och med får en egen dag? Får prata med Emelie..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar