29 juni 2011

Kom iväg

Solen sken och inte ett moln på himlen ute på Ingarö. Jag tog en promenad till ett berg där man har världens finaste utsikt över Nämdöfjärden. Lade mig ner på en handduk med Harry Potter och den flammande bägaren som ljudbok i öronen och tog det så lugnt men bara kunde. Kände av huvudvärken en bit bort men förlorade mig själv i Harry Potter värld.
Efter 45 minuter började jag känna mig rastlös. Solen gassade och livet lekte men det var någonting som fattades. Kroppsarbete!
Jag bestämde mig för att traska hem igen. Packade väskan och åke till gymmet!
Lusten var inte på topp men det var riktigt skönt att vara där.. Hade inga krav utan jag kunde göra som jag ville. Dom senaste veckorna har jag bara tagit mig dit när det är pass..
Jag lånade Carlottas TRX och satte på lite combat 47 i högtalarna och körde lite lugnt. Var livrädd att trigga igång huvudvärken.
Jag körde rygg, biceps och triceps och avslutade med magen från combat 48.
Kroppen kändes stark men inte på topp. Huvudvärken ligger lungt och sover bak i huvudet.
Kan jag hålla det här ska det nog bli bra till slut..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar