1 jan. 2010

Dag nr. 1

Sådär. Nu är 2009 borta och vi är inne på första dagen 2010.
Det är 225 dagar kvar till min ansökan till polishögskolan skall vara dem tillhanda.

Har länge sagt/tänkt att det här är dagen då jag skall ge gärnet. Nu är det bara köra på så hårt jag kan i minst 225 dagar. Nu är det inte någon jävla beach 2010 som gäller utan nu är de min framtid. Sen om man ser hyfsat ut på stranden är det bara ett plus =).

Någon gång i år ska jag finnas med på gymmets "Dom här gymmade mest under denna månad"-lista. Har jag alltid velat under hela tiden då jag varit medlem men jag har nog inte ens varit nära.

-----------------

Huvudvärken då..? Jo den finns kvar. Fick ett regält anfall i början av veckan men nu är den tillbaka till de stadiet där de har legat rätt länge. Ger det en 2/10 på smärtskalan.
Vecka två ska jag prata med neurologen och tala om hur det går. Hoppas att mina Inderal börjar värka lite mer så jag kan sänka ner till 1/10..

1 kommentar: