14 jan. 2010

Toker

Träningen nu på kvällen gick hur bra som helst. Körde på tokhårt i ca 40 minuter.
Det var biceps, bröst och axlar som fick sig en körare =)..

Tänkte att jag skulle börja med lite löpträning nu också. har inte vgat det riktigt eftersom att pulsen skjuter i höjden men jag ska börja lite smått.
Eller smått och smått.. Body Combaten på söndag är ett hårt konditionspass.
Hoppas jag klarar av det utan problem.

Har fått min fina T-shirt nu också. Min Den Blivnade Polisen.se T-shirt.
Lagt ut bilder på Facebook men lägger ut bilder på bloggen imorgon.

Nu blir det till att sova!

4 kommentarer:

  1. Vad är Body .... förnåt?
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Kolla ett tidigare inlägg som heter Body Combat.. :)

    SvaraRadera
  3. Tuff t-shirt med blivnade på.

    SvaraRadera
  4. Jag var tvungen att springa och kolla om jag hadestavat fel på T-shirten. =P

    SvaraRadera